مانی بلاگ ManiBlog

این وبلاگ تلاش دارد تا شمارا جهت استفاده و دسترسی به اطلاعات شبکه اینترنت یاری نماید.

مانی بلاگ ManiBlog

این وبلاگ تلاش دارد تا شمارا جهت استفاده و دسترسی به اطلاعات شبکه اینترنت یاری نماید.

قابل توجه دوستانی که به کسب درآمدهای بالای اینترنتی می گردند:

قابل توجه دوستانی که به کسب درآمدهای بالای اینترنتی می گردند: 

ما یک سایت عالی کسب در آمد را به شما معرفی می کنیم. همین الان وارد شوید و از این  

 

فرصت طلایی استفاده کنیدو خود را صاحب درآمدی خیلی عالی بنمایید.

موفقیت شما آرزوی قلبی ماست.

 http://www.mlm.mrdollar.biz/?ref=n193s1354

www.WebMasters.MrDollar.Biz

آیا می دانید با یک ثبت نام ساده و یک نام کاربری می توانید در تمام قسمتهای سایت فعالیت کرده و یا از تخفیف های ویژه برخودار شوید؟

با صرف چند دقیقه وقت و ثبت نام ، شما می توانید علاوه بر آغاز فعالیت جهت کسب درآمد ، از تخفیف 5 تا 20 درصدی بابت خرید تبلیغ بهره مند شوید. به عنوان وبمستر برای سفارش آگهی این بخش اقدام نموده و بر وضعیت تبلیغ خود نظارت داشته باشید و یا به عنوان وبمستر با قرار دادن کد نمایش آگهی ها در سایت خود کسب درآمد کنید. می توانید از تابلوی گفتمان جهت ثبت نظرات یا سوالات خود استفاده کنید و یا سایت یا وبلاگ خود را در لینکستان ثبت کرده و از مزایای این قسمت بهره مند شوید و مزایای دیگری که همه با یک ثبت نام ساده امکان پذیر خواهد بود.

عضویت در این سایت تبلیغاتی کاملا رایگان بوده و شما می توانید به عنوان عضو آزاد در سایت ثبت نام و فعالیت نمایید... اما در تجارت ، بدون هیچ شکی سرمایه و سرمایه گذاری ، بزرگترین و مهمترین عامل موفقیت محسوب شده و بدون سرمایه گذاری هر چند ناچیز ، هیچ کاری انجام نمی شود و اصولا تجارتی شکل نخواهد گرفت! به همین دلیل امکان ارتقاء عضویت به دو وضعیت : 1- ارتقاء عضویت از آزاد به نقره ای  2- ارتقاء عضویت از آزاد به طلایی یا از نقره ای به طلایی پیش بینی شده که با پرداخت مبالغ ناچیز 5 یا 10 دلار (4700 و 9400 تومان ناقابل) و ارتقاء به یکی از وضعیت های نقره ای یا طلایی از مزایای زیادی که هر روز در حال افزایش است ، بهره مند خواهید شد. از این مزایا می توان به موارد ذیل اشاره کرد :
- حذف بعضی محدودیت ها از جمله نامحدود شدن جذب عضو در رده اول
- دریافت 2 و 4 دلار کمیسیون به ازای هر عضو نقره ای یا طلایی مستقیم
- اضافه شدن 5 زیرمجموعه تصادفی به اعضای نقره ای تا رسیدن به 5 زیرمجموعه مستقیم
- اضافه شدن 10 زیرمجموعه تصادفی به اعضای طلایی تا رسیدن به 10 زیرمجموعه مستقیم
- سفارش تبلیغ رایگان به عنوان جایزه و استفاده از تابلوی گفتمان و لینکستان بدون محدودیت
- دانلود اسکریپت های چند ده دلاری پی اچ پی (به مرور اسکریپت های بیشتری اضافه خواهد شد)
- اجازه برداشت درآمد از رده های دوم به بعد و ....

که همه این مزایا و مزایایی که در آینده به سایت اضافه خواهد شد فقط و فقط با پرداخت مبلغی ناچیز و آن هم فقط برای یکبار پرداخت حق عضویت ، برای همیشه به شما تعلق می گیرد.

نحوه کسب درآمد : شما با عضویت در سایت می توانید از 5 روش کسب درآمد کنید :1- نمایش تبلیغات وبمسترها  : در صورتی که صاحب سایت یا وبلاگ هستید ، می توانید با قرار دادن کد مربوط به تبلیغات وبمسترها در سایت خود ، بابت هر کلیکی که بازدیدکننده های سایت شما بر روی تبلیغات وبمسترها می کنند ، کسب درآمد کنید. حداقل پرداخت قسمت وبمسترها برای اعضای آزاد 20 هزار تومان ، اعضای نقره ای 15 هزار تومان و اعضای طلایی فقط 10 هزار تومان می باشد که کمترین مبلغ در بین این گونه سایتها می باشد و محدودیتی در زمان درخواست نیست و به محض رسیدن به حداقل پرداخت ، درآمد شما به حسابتان واریز خواهد شد.

2- جمع آوری زیر مجموعه : شما بعد از عضویت می توانید با تبلیغ ریفرال لینک خود به جمع آوری زیرمجموعه بپردازید و از این طریق با توجه به جدول درآمد صاحب درآمدی نامحدود شوید...

3- فروش تبلیغات : شما می توانید با تبلیغ ریفرال لینک تبلیغی خود و خرید حداقل 1 دلار تبلیغ توسط افراد دیگر از 5 تا 20 درصد کمیسیون بابت فروش تبلیغات و یا 5 تا 20 درصد تخفیف جهت سفارش های خود بهره مند شوید. (اعضای عادی 5 و اعضای نقره ای 10 و اعضای طلایی 20 درصد)

4- درآمد از طریق عضویت (PTSU) : شما در این قسمت از حساب خود با عضویت در سایت های گفته شده ، کسب درآمد خواهید کرد. 
5- درآمد از طریق کلیک (PTC) : شما در این قسمت از حساب خود ، روزانه با کلیک بر روی بنرهای موجود ، کسب درآمد خواهید کرد.

حداقل پرداخت : حداقل موجودی قسمتهای پول برای کلیک و پول برای عضویت هنگام درخواست انتقال فقط 5 سنت می باشد که خیلی سریع با انجام چند ثبت نام در سایتهای قسمت پول برای عضویت می توانید به این مبلغ برسید...

سفارش تبلیغ :  قسمت تبلیغات سایت بسیار متنوع بوده و  همه افراد (اعضا با تخفیف 5 تا 20 درصدی یا افراد غیرعضو) می توانند انواع تبلیغات بنر ، لوگو ، متن ، PTC و PTSU را سفارش دهند. هزینه تبلیغات بسته به نوع تبلیغ از 1 سنت شروع می شود و جهت پرداخت هزینه تبلیغ نیز می توان از بانکهای داخل کشور ، لیبرتی ، وبمانی ، ایگولد و یا درآمد در سایت استفاده نمود... 

- از دیگر امکانات سایت می توان به پرداخت درآمد به حساب سیبا و سپهر ، لیبرتی ، وبمانی و ایگولد ، انتقال (فروش) درآمد به دیگر اعضا ، ارسال پیام به زیرمجموعه ، ارسال دعوتنامه و انواع گزارشها از درآمدها و پرداخت ها و انتقال درآمد اشاره کرد...

توضیحات بیشتر

مقایسه درآمد و مزایای سه وضعیت آزاد ، نقره ای و طلایی

عضو طلاییعضو نقره ایعضو آزاد 
نامحدودنامحدود5 زیرمجموعهتعداد زیرمجموعه مستقیم
2 و 4 دلار2 دلار1 دلارکمیسیون بابت زیرمجموعه مستقیم
پرداخت به ایگولدپرداخت به ایگولدذخیره در سایتوضعیت درآمد زیرمجموعه مستقیم
پرداخت به ایگولدذخیره در سایتذخیره در سایتوضعیت درآمد زیرمجموعه غیر مستقیم
توسط عضو طلایی مشخص می شود...-----------حداقل پرداخت
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد